abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17449646
Post hier alles wat je voor of tegen moslims hebt. Dit topic is een resultaat van lange discussies over moslims in de SlowChat serie dus elk moslim onderwerp in de POLgebabbel reeks word verplaatst naar dit topic.

[Overleg] Modder in politiek

Dus geen algemene Moslim discussies in andere topics (en in het bijzonder de SlowChat / POLgebabbel reeks), alleen hier.

Laten we beginnen met het doorgaan van de hoofddoekjes kwestie.
  maandag 1 maart 2004 @ 20:47:03 #2
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17449764
Goed gedaan Wolf.

Overigens, zou de profeet als hij nu had geleefd lid zijn van Stichting Martijn?
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17449791
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:47 schreef Duritz het volgende:
Goed gedaan Wolf.

Overigens, zou de profeet als hij nu had geleefd lid zijn van Stichting Martijn?
Kom op. Een beetje meer respect.

ook al zou het me niets verbazen
  maandag 1 maart 2004 @ 20:48:31 #4
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17449805
Moslims
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  maandag 1 maart 2004 @ 20:49:44 #5
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17449847
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:48 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kom op. Een beetje meer respect.

ook al zou het me niets verbazen
Tja, je kunt het wel af doen als tijdsgeest? Maar waarom waren de zo bekritiseerde kruistochten dan ook geen 'tijdsgeest'. Het vergassen van mensen was ook een tijdje populair, was dat ook 'tijdsgeest'. Fuck het. Het vereren van kinderverkrachters vind ik abject, straks gaan ze niet meer naar het oosten bidden maar naar het zuiden, naar Arlons.

Het kind was 6!
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_17449872
Stelling: allemaal een hoofddoek op!
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_17450031
Om toch maar iets van een discussie te starten een aantal stellingen:

1 - Hoofddoekjes moeten dezelfde status krijgen als een helm of een petje: in je vrije tijd doe je er mee wat je wilt, op het werk en in de klas gaat 'ie af!

2 - In Nederland geldt eerst de grondwet, dan de algemene Nederlandse normen en waarden en dan pas eigen normen en waarden.

3 - Islamitische scholen in de huidige vorm afschaffen.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17450152
4. De Islam is zeer ten onrechte de moderne pispaal geworden, zie de 3 punten van sizzler
pi_17450186
Waarom geen joods, christelijk en boedistisch topic?? Dit riekt naar positieve discriminatie.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:03:55 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_17450198
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:56 schreef sizzler het volgende:
1 - Hoofddoekjes moeten dezelfde status krijgen als een helm of een petje: in je vrije tijd doe je er mee wat je wilt, op het werk en in de klas gaat 'ie af!
Het lijkt me niet aan de overheid om een status te geven aan objecten als een doek, helm of petje; dat lijkt me iets wat door mensen zelf bepaald kan worden. Bij de uitoefening van een functie als iemand voor de overheid werkt, kan daar wat mij betreft wel dezelfde status aan worden gegeven omdat de overheid niet de schijn moet wekken in bepaalde functies dat religie een rol speelt.
quote:
2 - In Nederland geldt eerst de grondwet, dan de algemene Nederlandse normen en waarden en dan pas eigen normen en waarden.
Beetje vreemde stelling. Ja, dit is op dit moment zo.
quote:
3 - Islamitische scholen in de huidige vorm afschaffen.
Geen scholen meer financieren door de staat met een religieuze inslag lijkt me beter. Ik zie religie niet als iets wat door de overheid gefinancierd moet worden. Religieuze opvoeding lijkt me een taak van de ouders.
Ik vind dan wel dat mensen het vrij moet staan om zelf religieuze scholen op te richten.
pi_17450204
quote:
Om toch maar iets van een discussie te starten een aantal stellingen:

<b>1 - Hoofddoekjes moeten dezelfde status krijgen als een helm of een petje: in je vrije tijd doe je er mee wat je wilt, op het werk en in de klas gaat 'ie af!

3 - Islamitische scholen in de huidige vorm afschaffen. </b>
1 - van mij mag de hoofdoek op maar dan mogen de petten en de rest ook op. Dit is wederom positieve discriminatie.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:05:00 #12
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450228
5. Gezien de slachtoffercijfers van berovingen, de interculturele moordcijfers en de werkloosheidscijfers kan men zeggen dat de niet-moslims degene zijn die echt gediscrimineerd worden: zij zijn namelijk de echte slachtoffers, fysiek en financieel.
pi_17450300
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:05 schreef Duritz het volgende:
5. Gezien de slachtoffercijfers van berovingen, de interculturele moordcijfers en de werkloosheidscijfers kan men zeggen dat de niet-moslims degene zijn die echt gediscrimineerd worden: zij zijn namelijk de echte slachtoffers, fysiek en financieel.
Dit is echt de raarste post in weken - laat eens de moslimmoordcijfers zien dan?
pi_17450392
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef Duritz het volgende:

[..]

Tja, je kunt het wel af doen als tijdsgeest? Maar waarom waren de zo bekritiseerde kruistochten dan ook geen 'tijdsgeest'. Het vergassen van mensen was ook een tijdje populair, was dat ook 'tijdsgeest'. Fuck het. Het vereren van kinderverkrachters vind ik abject, straks gaan ze niet meer naar het oosten bidden maar naar het zuiden, naar Arlons.

Het kind was 6!
.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:13:34 #15
80268 kLowJow
That's Gay
pi_17450451
quote:
Die slachtofferrol speel je goed
  maandag 1 maart 2004 @ 21:13:48 #16
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450460
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit is echt de raarste post in weken - laat eens de moslimmoordcijfers zien dan?
Ik hoef toch niet echt met cijfers te komen waar uit blijkt dat niet-moslims relatief meer te duchten hebben van moslims dan andersom?

Ik wil alleen aantonen dat qua geweld en moord niet-moslims meer kans hebben om slachtoffer te worden van moslims dan andersom. En dat in dermate hoge mate dat toeval uitgesloten kan worden.

Discriminatie? t'Lijkt er wel op.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:14:31 #17
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450484
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:13 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Die slachtofferrol speel je goed
Ik heb goede leermeesters gehad in Mutant01 en KimberlyBizantiė.
pi_17450510
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:13 schreef Duritz het volgende:

[..]

Ik hoef toch niet echt met cijfers te komen waar uit blijkt dat niet-moslims relatief meer te duchten hebben van moslims dan andersom?
Toch wel. Het zal je niet lukken want ik denk dat het moeilijk is om cijfers te vinden waarin godsdienst en delict met elkaar verbonden zijn.

Onzinnige post en uitermate grappig in dit topic
pi_17450526
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef pberends het volgende:
Waarom geen joods, christelijk en boedistisch topic?? Dit riekt naar positieve discriminatie.
[centraal] Seventh-Day Adventist en haar aanhangers.
pi_17450535
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]

Beetje vreemde stelling. Ja, dit is op dit moment zo.
Neenee, eerst komen de eigen normen en waarden (homo's zijn lager dan varkens), dan de grondwet en dan pas de Nederlandse normen en waarden.
pi_17450550
quote:
pi_17450566
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:16 schreef sizzler het volgende:

[..]

Neenee, eerst komen de eigen normen en waarden (homo's zijn lager dan varkens), dan de grondwet en dan pas de Nederlandse normen en waarden.
Ach ja, je bedoelt die normen en waarden waar hele commissies en volksstammen zich overbuigen zonder tot een conclusie te komen?
pi_17450588
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef Duritz het volgende:

[..]

Het kind was 6!
als je kunt aantonen dat in de tijd van Mohammed wat nu als pedofilie wordt gezien ook al werd verworpen, dan kan je het vergelijken met de Holocaust met betreft dat wat nu ook als misdaden wordt gezien in die tijd ook al werd veroordeeld
pi_17450610
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach ja, je bedoelt die normen en waarden waar hele commissies en volksstammen zich overbuigen zonder tot een conclusie te komen?
Die ja.
  maandag 1 maart 2004 @ 21:19:00 #25
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17450624
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Toch wel. Het zal je niet lukken want ik denk dat het moeilijk is om cijfers te vinden waarin godsdienst en delict met elkaar verbonden zijn.

Onzinnige post en uitermate grappig in dit topic
http://www.maatschappijleerwerkstuk.nl/tabellen/tabel11_2.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')